vhodna distribuce

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Září 27 11:33:59 CEST 2004

Jan Mrtynek wrote:
> mhmm. kouknu na to. kolega Peter Surda navrhuje routehat. tato distribuce
> opravdu splnuje moje pozadavky, ale chybi dokumentace.
Ano, opravdu chybi, hladam niekoho, kto mi s nou pomoze, kolega Mrtynek :-).

BTW cirou zhodou okolnosti som sysresccd minulu stredu skusal,
potreboval som skopirovat system z jedneho pocitaca na druhy (metodou
mkfs, ssh 'tar'|tar). Neviem, co bol na tom novom compe za radic, ale
ani knoppix ani sysresccd si s nim nevedeli poradit, napartisnovali to
sice ale potom bolo same "hda: error on sector 0". Routehat si s tym
poradil, len som don musel pridat mdadm.

Jedina podstatna nevyhoda routehat-u je uClibc, lebo iste uzavrete
programy vyzaduju glibc (napr. flash plugin alebo trophie).

> ianus
MfG shurdeek