RSS klient

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Září 27 12:31:19 CEST 2004

--
Dobrý den,

ano, všiml jsem si odkazání na Lifery, nainstaloval jsem si ji a moc se mi
líbí. Obzvláště možnost zapnout si u vybraných zdrojů ukládání nekonečného
množství článků... Jen jsem ještě nestačil nastudovat, zda se dají také
rozumně uložit (do archivu), např. jako PDF či HTML.

Také mě trošku mrzí, že to je aplikace pro Gnome a ne KDE, kvůli konzistenci,
GUI i pohodlí, nicméně to není u této aplikace podstatné.

Zdraví,

Oak