KDE screensaver po odhlaseni OR pred prvym prihlasenim

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Středa Září 29 19:16:13 CEST 2004

Ahoj.

Ako nastavit screensaver, ktory sa zapne po odhlaseni (resp. hlavne pred
1st prihlasenim)? (moze a nemusi byt totozny s "nejakym userovym"
nastavenim).

Jedna sa o SARGE a KDE 3.2.x.
Skusal som rozne veci pre kdm_greet a nepomohlo.
Hladal som to na KDE.org a nejako som sa nedopatral.
Dalej neporadil ani gg.

Mate nejake napady?

(predpokladam, ze je to dost bezna poziadavaka beznych userov)

AT

PS: Nerad otravujem s GUI blbostami, ale toto je poziadavka vacsiny
kamosov (okrem CS :), kt. "musia" byt aj pod Linuxom.

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32