KDE screensaver po odhlaseni OR pred prvym prihlasenim

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Středa Září 29 23:32:39 CEST 2004

Ahoj,

Matně si pamatuji, že právě v tomhle se používá nastavení roota.
Tedy já se s přihlašovací tabulkou vidím, akorát ve škole a nebo doma, když
se chci přihlasit do KDE jako root, což je velmi vyjímečné, takže to berte
jen orientačně.

--

Antonín Mička