mplayer, pentium M a zrychlene prehravani

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Září 30 09:27:52 CEST 2004

Dd,

On Mon, Sep 27, 2004 at 09:36:17AM +0200, David Jez wrote:
>   Zdravim,

>   Pouze jako typ: presne tohle me dela na Bartonu take pokud mam jako vystup
> pro zvuk nastaveno SDL a cudne se chova take alsa. OSS nebo -ao oss to resi.
> Nezkoumal jsem co je to za feature, na stejne stanici, stejnem systemu
> a stejne i nove kompilaci mplayera, drive s k6-III to nedelalo...

nejsem si jisty, ale mozna by mohl pomoci parametr -srate. Me se
obcas stavalo, ze mi mplayer nektera videa prehraval
rychleji/pomaleji. Ale jestli to pomuze i na promenlivou rychlost
prehravani, to nevim.

>   -djz
> --

Zdravi