mplayer, pentium M a zrychlene prehravani

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Září 30 13:55:20 CEST 2004

> Dd,
  Zdravim,

> nejsem si jisty, ale mozna by mohl pomoci parametr -srate. Me se
> obcas stavalo, ze mi mplayer nektera videa prehraval
> rychleji/pomaleji. Ale jestli to pomuze i na promenlivou rychlost
> prehravani, to nevim.
  Presne tak, on nekdy pomuze ale pri tomto chovani nepomahal. Zkousel jsem
metodou pokus omyl vice parametru podle manualu k MPlayeru, pak jsem zacal
zkouset vyrazet veci z konfiguraku a nakonec jsem deterministicky prisel
na to, ze je to sdl vystupem. Takze jsem to nechal zatim byt.

> Zdravi
> Honza Marek
  Hezky zbytek dne,
David.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz