PostgreSQL frontend

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Září 30 11:23:24 CEST 2004

Dňa Wednesday 29 September 2004 11:17 Karel Zak napísal:

> zasadne "psql" :-)
pri systeme zo stovkami tabuliek, inherits, foreign keys,
triggers, etc... tak to by som sa asi zastrelil hned v
prvy den pouzivania.
ale este stale zvazujem Oracle.
psql pouzivam ked potrebujem spravi nieco nenarocne.
ale pri vacsich projektoch je uz treba aj nejaka ta
vizualizacia.