PostgreSQL frontend

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Září 30 11:42:20 CEST 2004

:-) rozumím Vám, debatu jsem zatím sledoval z povzdálí, proto se zeptám
nyní - řekl jste na začátku, že phpMyAdmin cool a phpPgAdmin srot.
Vzhledem k tomu, že používám oba a na určité akce není vhodný ani jeden
a mysím sáhnout spíše po psql či mysql, chci se zeptat co Vám konkrétně
chybí v phpPgAdmin (a prosím o upřesnění verze) - já tyto nástroje
shledávám ekvivalentní...

PgAdmin je trochu o něčem jiném, už z hlediska přístupu, takže o tom se
nebavme, pro podobné nasazení ho nepovažuji jako vhodný nástroj. Na
druhou stranu, myslím si, že JDBC (konkrétně verze 2) poskytuje dobré
rozhranní i pro manipulaci s metadaty => cokoli co při editaci,
vizualizaci apod. používá tento interface si bude hodně dobře s
PostgreSQL rozumět.

Jako další možnost, kterou jsem v praxi viděl už kdysi dávno bylo MS
Query - zda-li má další vývoj/ je dneska použitelný nevím - viděl jsem
ho asi tak před 7-mi (?) lety jak proti Oracle (SCO Unix a HP Unix) tak
proti PostgreSQL a nevšiml jsem si rozdílu v práci... - na bázi jakého
rozhranní pracovalo nevím, základ byl IMHO v ODBC - jenže v té době
UnixODBC aspoň co já vím neexistovalo, takže k Postresu (v té době) se
přes ODBC IMHO nedalo přistupovat.