PostgreSQL frontend

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Září 30 13:04:51 CEST 2004

Dňa Thursday 30 September 2004 11:42 Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napísal:

nepovdal by som ze phpmyadmin cool a phppgadmin srot, ale skor ze phpmyadmin
je na velmi spravnej ceste a phppgadmin je skor taky chudobny bratranec.
phpmyadmin-2.6.0-rc1
- moznost zvolit pri logovani jazyk a codepage
- moznost sirokej konfiguracie pristupu jednotlivych ludi na databazu (nieje
nutne vytvarat userov v databaze, staci jeden)
- lepsia praca s editaciou dat a ich vkladania
- okamzite informacie o stave tabuliek, naplnenia a optimalizacie
- postgresql podporuje inherits tabulky. v phppgadmine mi chyba okamzita
informacia o prepojeni pri zobrazeni struktury tabulky
- phppgadmin ma moznosti upravovania tabulky a columns velmi slabe
- ... toto su len veci ktore ma napadli z hlavy

ide tu hlavne o user_friendly.
ale asi tu hlavne ide o to ze spojenie php+mysql je castejsie, takze
i nastroj na spravu phpmyadmin je vyspelejsi.

> [...]
> vizualizaci apod. používá tento interface si bude hodně dobře s
> PostgreSQL rozumět.
>
> Jako další možnost, kterou jsem v praxi viděl už kdysi dávno bylo MS
> Query - zda-li má další vývoj/ je dneska použitelný nevím - viděl jsem
> ho asi tak před 7-mi (?) lety jak proti Oracle (SCO Unix a HP Unix) tak
> proti PostgreSQL a nevšiml jsem si rozdílu v práci... - na bázi jakého
> rozhranní pracovalo nevím, základ byl IMHO v ODBC - jenže v té době
> UnixODBC aspoň co já vím neexistovalo, takže k Postresu (v té době) se

ono ide aj o moznost ladenia a spravovania danej databazy, nielen
upravy dat a struktury tabuliek. a potom urcita vizualizacia.
to co maju vyvojarske studia.
beriem to takto - pokial mame uz prejst z mysql na postgresql, tak
chceme minimalne tak dobre i nastroje. inak prechod samozrejme
nema zmysel. potom uz vazne ma zmysel skor uvazovat o Oracle.