PostgreSQL frontend

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Září 30 13:50:09 CEST 2004

On Thu, 2004-09-30 at 11:23 +0200, Aben Siatris wrote:
> Dňa Wednesday 29 September 2004 11:17 Karel Zak napísal:

> pri systeme zo stovkami tabuliek, inherits, foreign keys,

S pouzivanim inherits bych byl opatrny. Na co to vlastne je dobre? :-)
Napada mne jen moznost obejit tim chybejici nastavovani prav na urovni
radku (mluvim o PG)

> triggers, etc... tak to by som sa asi zastrelil hned v
> prvy den pouzivania.
> ale este stale zvazujem Oracle.
> psql pouzivam ked potrebujem spravi nieco nenarocne.
> ale pri vacsich projektoch je uz treba aj nejaka ta
> vizualizacia.

 Souhlas. Vizualizace je super vec, ale asi vice pri navrhu/vyvoji
schematu DB. Pak alespon ja jsem vetsinou vystacil s psanim SQL dotazu a
pripadne s nejakym vytistenym ERD. A upravy DB jsem vetsinou delal ve
vimu s tim, ze jsem si vetsinou nekolik dni kazdy alter table promyslel
a testoval az vznikl .sql soubor co jsem dane stabilni a bezici DB
poslal. I Oracle rada lidi adminuje z nejakeho sqlplus.

	Karel

--
Karel Zak
http://home.zf.jcu.cz/~zakkr