KDE screensaver po odhlaseni OR pred prvym prihlasenim

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Čtvrtek Září 30 14:30:42 CEST 2004

Dne čt 30. září 2004 12:54 AntiTrust - AT napsal(a):
"Re: KDE screensaver po odhlaseni OR pred prvym prihlasenim"

> Hi

Hi,

> Alebo si pamatas zle, alebo robim ja cosi zle.
> V "ovladacie cetrum/vzhlad/screensaver" nie je moznost prihlasit sa ako
> admin, ani nie su ziadne "sede" veci.
> Cize z toho vyplyva (mozno sa mylim - priam by som bol rad), ze tam sa
> to nastavit neda.

No, asi jste mě špatně pochopil, myslel jsem, že se aplikuje to, co má
nastaven uživatel root. Tak jako můžou mít pepík a franta různě nastavené
dekorace. Tedy příhlásit se jako root, a nastavit screensaver.

--

Antonín Mička