KDE screensaver po odhlaseni OR pred prvym prihlasenim

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Čtvrtek Září 30 12:54:27 CEST 2004

Antonin Micka wrote:

> Ahoj,

Hi

> Matne si pamatuji, ze prave v tomhle se pouziva nastaveni roota.
Alebo si pamatas zle, alebo robim ja cosi zle.
V "ovladacie cetrum/vzhlad/screensaver" nie je moznost prihlasit sa ako
admin, ani nie su ziadne "sede" veci.
Cize z toho vyplyva (mozno sa mylim - priam by som bol rad), ze tam sa
to nastavit neda.

> Tedy ja se s prihlasovaci tabulkou vidim, akorat ve skole a nebo doma, kdyz
> se chci prihlasit do KDE jako root, coz je velmi vyjimecne, takze to berte
> jen orientacne.

Na DOC a XLS mam stale XP a vacsinu mojej prace nepotrebujem robit v
GUI, ci uz win al. in.

Ale ako vravim, je to dalsia z poziadaviek na to, aby som mohol kamosm
"dat Linux".

Ak ma niekto dalsie napady kde a ako nastavit screensaver pre KDE
fungujuci aj pred prihlasenim - VDAKA.

AT

> Dne st 29. zari 2004 19:16 AntiTrust - AT napsal(a):
> "KDE screensaver po odhlaseni OR pred prvym prihlasenim"

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32