PostgreSQL frontend

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Září 30 15:33:11 CEST 2004

	Opravte mne jestli jsem zcela mimo, ale mam za to, ze na podobne
srandicky slouzi ruzne modelovaci nastroje, CASE systemy, UML modelery
apod. a ze neco jako vystup do SQL je jen jedna z vystupnich
(generovanych) reprezentaci zpravidla viceurovnoveho grafickeho
schematu. S konkretni databazi to ma casto velmi malo spolecneho,
paklize nevyuzivame nestandardizovane moznosti komercnich SQL databazi,
ale zustaneme rekneme u urovne ANSI SQL92, pripadne neco, co se oznacuje
jako SQL3.