USB zvukovka Maya EX5

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Pátek Duben 1 01:56:29 CEST 2005

> Cvakání je způsobeno výpadky dodávky dat do karty. Jitter znamená něco
> úplně  jiného.
Samozrejme, technicky pojem jitter znamena neco jineho. Pouzil jsem ho pro
priblizeni zvukoveho efektu, ktery je podobny prave jitteru pri audio CDs.
(viz http://www.cdr.cz/a/277). Jinak je to zpusobeno tim, co rikate -
proste se do karty nedodavaji dostatecne rychle data.

> Ale kdepak. Linux, bavíme-li se o rozumně novém 2.6 jádře nebo 2.4 s RT
> patchy, je připraven výborně a s PCI kartami dává skvělé výsledky.
> Problém je  to USB, které prostě není navržené na tento druh použití.
To ze neni navrzeno neni argument, pod Widlemi to jede bez jedine
chybicky. Zkousel jsem snad vsechny mozne kombinace (2.6, 2.4+RT, Jack) a
vzdy to dela to stejne - staci, aby se blbe hrablo na disk, aby bylo
trosku zatizenejsi OpenGL (coz je u meho softweru (mixxx) docela
normalni), no proste kazdou chvili. To, ze je latence minimalni u PCI bych
docela cekal a neberu to jako zadny zazrak.

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----