zmena koncu radku...

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pátek Duben 1 13:54:46 CEST 2005

Dobry den,

nic v zlom, ale viete na co sa vlastne pytate???
Konce riadkov su textovou zalezitostou - takze obrazky a pdf subory asi
riesit netreba.
Co sa tyka textov - u html sa s tym prehliadac vyrovna, php by mal
interpretovat server
a vysledne html asi tiez nebude problem. Takze ostavaju txt subory a tu
by som sa opytal
na co konkretne to dalej potrebujete? Nevyrovna sa s tym editor, ktorym
sa to ma upravovat
sam???

Vlado

--