zmena koncu radku...

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pátek Duben 1 14:06:50 CEST 2005

Omlouvam se, ze reaguji, ale neda mi to, protoze mam takoveto
prispevatele/odpovidace fakt rad.

On Fri, 1 Apr 2005, Vladimir Rengevic wrote:

> Dobry den,
>
> nic v zlom, ale viete na co sa vlastne pytate???

Myslim, ze puvodni tazatel to vi.

> na co konkretne to dalej potrebujete? Nevyrovna sa s tym editor, ktorym
> sa to ma upravovat
> sam???

Jak je zde videt, tazatel pise, ze se s tim notepad vyrovnat neumi.

<obecny povzdech>
hernajs, kdyz uz nekdo posila vysplechty typu bla bla bla (ano, i me se to
obcas dari), tak by se mel takovyto clovek upozornit. Treba si z toho
vezme priste ponauceni a poradne si precte to, na co chce odpovidat.
</obecny pozadavek>

<asi spatny postreh>
Zda se mi pane Rengevici, ze jste spise chtel problem zamest pod koberec,
nez tazateli odpovedet. Nebo jste chtel tazatele donutit premyslet,
protoze mate pocit, ze premysli mene nez Vy?
</asi spatny postreh>

Dnes jsem nejak vytoceny, protoze uz se mi asi prave dnes po snad dvacate
pate stalo, ze jsem se zeptal na A a odpoved byla B a dotycny se jeste
divil, ze nejsem vdecny :-(

Preji hezky den.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...