arp problem

tldv h na n.cz
Pátek Duben 1 14:59:58 CEST 2005

cau,
narazil jsem na neprijemny problem:
jeden z mych boxu (konkretne sun cobalt RaQ550) odmita "videt" arp
requesty urcene pro jeho interface eth0:1 - na sousednim stroji (stejny
segment) mi tcpdump ukazuje ze broadcasty vidi (a pochopitelne nikdo na
ne neodpovida), na raqi vsak ne-e (ostatni broadcasty pro jine stroje
vidim).
iptables jsou ciste, flags na eth0 jsou UP BROADCAST RUNNING MULTICAST,
tedy bez problemu.. a tedy otazka: neskryva se v /proc filesystemu nejaky
broadcast/arp filter ktery by mi znemoznil videt arp requesty pro me
urcene, nebo mam hledat chybu na switchi, popr. mezi zidli a klavesnici?
dik
    hmls

--

Check my PGP public key at http://poblijon.ubal.to/~tloudev/pgp.pub