Jaky RedHat

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Duben 1 16:01:59 CEST 2005

On Fri, Apr 01, 2005 at 02:45:20PM +0200, jirkajj na centrum.cz wrote:
> Zdravim vsechny.
cau

> Nedavno jsem byl ucastnikem debaty na tema RedHat a nasazeni jeho verzi v
> dnesni dobe. Byly hlasy pro pouziti v. 7.3, jini zase v. 9, nekdo preferoval
> verzi jinou a byli i taci, kteri RedHat jiz odepsali. Tak by mne zajimalo
> jak se na to diva siroka obec linuxaru.
1. spis si poziadavky na system
2. vyber to co najviac vyhovuje

Niekedy to Red Hat je, niekedy nie. Ja este stale pouzivam aj 7.3 aj 9, na
novy system by som to vsak skoro urcite uz nedal a skor sa priklonil k
"platenemu" Red Hat-u alebo niecomu ako CentOS. Fedora je na mna prilis
experimentalna. Svoje preferencie mimo RedHat som uz viackrat v minulosti
postoval aj s vysvetleniami takze to nebudem opakovat aby zase niekto nezacal
flamewar.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.