Jaky RedHat

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pátek Duben 1 15:59:09 CEST 2005

Já osobně přešel na Redhat like distribuce. RedHat  9.1 používám opravdu
velmi vyjímečně, ale jinak to nepovažuju ani za účelné, ani za bezpečné
- tedy pokud nechcete strávit nekonečný čas rekompilací jádra a
ostatních programů.

IH