Jaky RedHat

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Duben 1 16:29:46 CEST 2005

On Fri, Apr 01, 2005 at 03:59:09PM +0200, Ivo (Medved) Hanuska wrote:
> Já osobně přešel na Redhat like distribuce. RedHat  9.1 používám opravdu
> velmi vyjímečně, ale jinak to nepovažuju ani za účelné, ani za bezpečné
> - tedy pokud nechcete strávit nekonečný čas rekompilací jádra a
> ostatních programů.

7.3 i 9 je historie. Verze 9.1 nikdy neexistovala.

Bud si vezmete Fedoru (aktualni verze 3), ktera ma zivotnost 9 mesicu
(+-) nebo klon RHEL (Red Hat Enterprise Linux, aktualni verze 4).

Klony najdete tady: http://linuxmafia.com/faq/RedHat/rhel-forks.html

Aktualni je CentOS 4. Tao jeste ostrou verzi 4 nema. Na Whitebox
zapomente. Stejne tak asi i na komercni klony. Zajimavy je i Scientific
Linux, ale tam se tusim zatim o verzi 4 neuvazuje (resp. o klonu RHEL
verze 4).

Mel byste jit do neceho, co ma jadro 2.6.x, abyste zbytecne nezalezal do
historie.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz