paska SCSI AIT-3 s jadrem 2.6 necte

Michal Kratky kratky na fzu.cz
Pátek Duben 1 19:16:03 CEST 2005

On Tue, 29 Mar 2005, Petr Simek wrote:

> On Tue, 29 Mar 2005, Michal Kratky wrote:
>
> > 	 echo ahoj >/dev/nst0
> > 	 mt rewind
> > 	 cp /dev/nst0 /dev/tty
> >
> > Vetsi mnozstvi dat se snad taky zapise, chvilku to trva ale ne vic nez par
> > sekund na 500MB. Problem je v tom, ze to potom necte, hlasi to I/O error. Ani
> > v logu nevidim nic jineho nez I/O error.  Nekdy to taky neohlasi nic a ani nic
> > neudela. Zkousel jsem tar , cpio , dd, namatkou jsme menil delku bloku.
>
> Dejte velikost bloku 512B a otestujte to tarem (cistym bez komprimace -z)
>
> mt rewind
> mt setblk 512
> tar -c -f /dev/nst0 --atime-preserve /usr/
> mt rewind
> tar -t -f /dev/nst0
>
> Kdyz to pomuze prubnete jeste delku bloku 10240B ..

Nepomohlo. Po urcitem gugleni jsem na strance http://www.linuxtapecert.org
nasel tohle:

If you must use a 2.6 kernel, please use 2.6.8 or newer if you are building a
Linux system where tape backup is an important function. We recommend that you
use a 2.4.29 kernel for tape operations unless there are other requirements on
your system that preclude the use of a 2.4 kernel.

Jinak uz to nebude nez ze budu muset udelat neco s jadrem.

      Michal