paska SCSI AIT-3 s jadrem 2.6 necte

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 1 20:26:00 CEST 2005

On Fri, 1 Apr 2005, Michal Kratky wrote:

> Nepomohlo. Po urcitem gugleni jsem na strance http://www.linuxtapecert.org
> nasel tohle:
>
> If you must use a 2.6 kernel, please use 2.6.8 or newer if you are building a
> Linux system where tape backup is an important function. We recommend that you
> use a 2.4.29 kernel for tape operations unless there are other requirements on
> your system that preclude the use of a 2.4 kernel.
>
> Jinak uz to nebude nez ze budu muset udelat neco s jadrem.

Hmm, vzpominam ze kdyz jsem rozbihal backup robota na RH6.2 s jadrem 2.2
tak jsem mel tezky problemy s eternim LVD rozhranim. Nakonec jsem
experimentalne skoncil na jadru 2.4.0-test6 s kterym to slapalo.
Zkousel jsem pak i novejsi 2.4.x a nechodilo to nic moc, az casem kdyz
se dostali k vysism verzim tak to zacalo byt pouzitelne. V RH9 se
standardnim jadrem 2.4.x to pak s defaultnim aic7xxx modulem chodilo,
ale strasne pomalu. Nakonec jsme zjistil ze je k dispozici jeste
modul aix7xxx_old a s tim to slape spravne dosud. Jadro 2.6.x jsem
na tom zatim netestoval, ale treba RHEL4 pouziva 2.6.9-5.0.3 .