zmena koncu radku...

Frantisek Augusztin faugusztin na goldmann.sk
Neděle Duben 3 15:58:36 CEST 2005

> ja by som si zase dov olil upozornit teba, aby si si poriadne precital aka
> je otazka a az potom autorovi nieco vycital.
>
> Povodna otazka bola o meneni koncov riadkov v adresari kde je mnoho suborov
> roznych typov, html aj jpg (aj dalsie). Toto nie je az taky nezmysel...

Nemusite sa hned hadat ;-).
Z povodneho prispevku sa v podstate vyvinuli 2 thready :
a) zmena koncov riadkov textovych suborov - prislo viacero rieseni
b) pouzitie ineho editora pod Win kvoli dovodu potreby prekodovania (nefunguje
   pod Notepadom) - tiez prislo viacero rieseni.

Na obe uz prisli odpovede, takze taketo hadky su podla mojej mienky zbytocne. Je
este potrebne na tento thread vobec reagovat ? Pytajuci sa od polozenia otazky
neozval.

--
Frantisek Augusztin