zmena koncu radku...

Neděle Duben 3 13:27:21 CEST 2005

Vladimir Rengevic <linux na grafon.sk> wrote:
> priznam sa, ze sa mi zdalo vhodne autora upozornit na to, ze pred
> polozenim otazky treba co-to vyskusat. Ak sa niekto pyta na prekodovanie
> koncov riadkov v suboroch .gif a .jpg asi netusi co vlastne chce. Ak by
> polozil otazku tak, ze ma viac texovych suborov a potrebuje zmenit konce
> riadkov pricom to skusal takymto ...... sposobom a nejde asi by som
> odpovedal inak... ;o)

ja by som si zase dov olil upozornit teba, aby si si poriadne precital aka
je otazka a az potom autorovi nieco vycital.

Povodna otazka bola o meneni koncov riadkov v adresari kde je mnoho suborov
roznych typov, html aj jpg (aj dalsie). Toto nie je az taky nezmysel...
I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.