OT: mizejici konektivita mezi body UPC chello

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Neděle Duben 3 16:18:24 CEST 2005

Můj tajný tip v tomto případě je DHCP na straně providera. Možná by jste
vysledoval, že ztráta komunikace príjde jednou za určitou dobu (24
hodin, několik dní a pod?). To je okamžik, kdy chcello vynutí změnu IP
adresy. Problém je, že DHCP nemá takovou funkčnost, která donutí koncové
zařízení ke změně adresy klienta  na popud DHCP serveru providera. Takže
Váš dynamický box "poslouchá" jinou adresu, než má od DHCP providera.

Zkuste zjistit zda chello udržuje synchonizovanou adresu a hostname v
DHCP a DNS. Zkuste zjistit, jaký je leastime u DHCP providera a ve
stejném (přibližně) okamžiku vynuťte aktualizaci adresy u dhcp klienta.

S pozdravem!

IH