OT: mizejici konektivita mezi body UPC chello

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Duben 3 16:25:16 CEST 2005

Ivo (Medved) Hanuska wrote:
> Můj tajný tip v tomto případě je DHCP na straně providera. Možná by jste
> vysledoval, že ztráta komunikace príjde jednou za určitou dobu (24
> hodin, několik dní a pod?). To je okamžik, kdy chcello vynutí změnu IP
> adresy. Problém je, že DHCP nemá takovou funkčnost, která donutí koncové
> zařízení ke změně adresy klienta  na popud DHCP serveru providera. Takže
> Váš dynamický box "poslouchá" jinou adresu, než má od DHCP providera.
>
> Zkuste zjistit zda chello udržuje synchonizovanou adresu a hostname v
> DHCP a DNS. Zkuste zjistit, jaký je leastime u DHCP providera a ve
> [...]

Mam spustene sledovani, ale presnou periodu jsem neodhalil.

Co je vsak dulezitejsi - IP adresu po dhcp renew dostavam
stejnou, jakou uz mam. Proste moje adresa se nezmenila uz
cca rok. Mozna, ze kdybych si nastavil IP napevno, problem
by zmizel. To by pak ale chtelo priplatit si ze statickou
IP. Kazdopadne s vama souhlasim, ze ten dhcp v tom hraje
klicovou ulohu. Bohuzel ani technici od UPC mi nerekli, jakou.

Dik za odpoved a hezkou nedeli,
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'