OT: mizejici konektivita mezi body UPC chello

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Duben 3 20:53:39 CEST 2005

Ivo (Medved) Hanuska wrote:
> Jistě, z hlediska průměrného UPCmana vše funguje.... Není důvod ke
> stížnostem...
>
> Jedna z metod je donutit dynamickou stanici k restartu DHCP, nebo
> restartu vůbec jednou za den. Pokud statická stanice má nastavené
> hostname a necashuje DNS a bere ho přímo od UPC a pokud UPC občarstvuje
> DNS podle konfigurace z DHCP, pak by tato strana měla fungovat.
>
> Snad jsem trochu pomohl....
> IH

Nerozumim, jakou roli tam DNS muze mit? Pingam primo IP.

Mrzi me, ze vubec netusim, co je spatne. Dhclienta muzu
samosebou pravidelne restartovat, ale prijde mi to jako
leceni symptomu nikoli podstaty.

Nastavil jsem v dhclient.conf lease-time

interface "eth1" {
         send dhcp-client-identifier 00:40:33:99:72:28;
         send dhcp-lease-time 1200;
}

a podle souboru leases se skutecne bude IP ziskavat
casteji (renwew a . Uvidim, zda to zabere. Nerad bych dhclienta
primo restartoval, to mi prijde moc brutalni :)

Dekuji vse za podporu a zrejme
se jeste ozvu, jak to dopadlo.

- OldFrog.

PS: Po roce mi zmenili IP. Zrovna ted, kdyz se ptam
v konferenci. Neni to zvlastni?

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'