OT: mizejici konektivita mezi body UPC chello

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Neděle Duben 3 18:32:30 CEST 2005

Jistě, z hlediska průměrného UPCmana vše funguje.... Není důvod ke
stížnostem...

Jedna z metod je donutit dynamickou stanici k restartu DHCP, nebo
restartu vůbec jednou za den. Pokud statická stanice má nastavené
hostname a necashuje DNS a bere ho přímo od UPC a pokud UPC občarstvuje
DNS podle konfigurace z DHCP, pak by tato strana měla fungovat.

Snad jsem trochu pomohl....

IH