Q: jak rozdelit a dekodovat soubory posty eml

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Duben 4 08:33:44 CEST 2005

Mozna neco jako RipMime by pomohlo. Jeste bych vyzkousel, jak si s tim
souborem poradi mutt. Neprudi s nastavovanim uctu a vubec nemusite mit
nahozene postovni sluzby (pokud nechcete nic posilat).

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!