3Com OfficeConnect Wireless 54Mbps 11g Compact USB Adapter

Simon simon na cesa.cz
Pondělí Duben 4 11:41:03 CEST 2005

> Zdar. Právě jsem uvedenou věc vyfasoval, a nějak nemůžu na webu nic

nazdar -))

> najít o tom, jestli to pod linuxem chodí nebo ne. Máte s tím někdo
> zkušenosti?

nemam zadne zkusenosti s timhle kusem zeleza ....
3com se k linuxovym driverum nemaa podle jejich stranek...
ale detailne sem nehledal

<provokace>
mam trosku zkusenosti s hledanim infa o zeleze ...
</provokace>

.... lepsi nez zkouset to co je napsano na krabici je
zeptat se stroje co je to zac (man lsusb)

a zkusit hledat podle tohoto vypisu ...
vetsinou se dostanete k pouzitelnejsim informacim ...

zjistete jakej v tom je chipset ... a hledejte info o
nem.... podivejte se v nejhorsim na stranky ndiswrapperu

 http://ndiswrapper.sourceforge.net/

jestli chodi/nechodi .. ozkousejte mozna chodit bude ....

<provokace>
  a pokud bude nebo inebude chodit nahlaste zpet at to
  ostatni vedi taky -)))
</provokace>

.... jsem to vzal mozna trosku drsne ... neberte si to sim osobne ...
sem se asi spatne vyspal -)))))

toz tak -)))