3Com OfficeConnect Wireless 54Mbps 11g Compact USB Adapter

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Úterý Duben 5 12:23:57 CEST 2005

Simon wrote:

> zeptat se stroje co je to zac (man lsusb)
>
> a zkusit hledat podle tohoto vypisu ...

Bus 001 Device 021: ID 6891:a727
Device Descriptor:
   bLength                18
   bDescriptorType         1
   bcdUSB               2.00
   bDeviceClass          255 Vendor Specific Class
   bDeviceSubClass       255 Vendor Specific Subclass
   bDeviceProtocol       255 Vendor Specific Protocol
   bMaxPacketSize0        64
   idVendor           0x6891
   idProduct          0xa727
   bcdDevice           43.30
   iManufacturer          16 3COM
   iProduct               32 3CRUSB10075
   iSerial                 0
   bNumConfigurations      1
> vetsinou se dostanete k pouzitelnejsim informacim ...

To jako podle položky iProduct? To jsem zkusil už předtím, je na té věci
nalepená, a nenašel jsem nic. Ale podle názvu v $subj jsem našel PCMCIA
kartu téhož jména.

> zjistete jakej v tom je chipset ... a hledejte info o

To právě nevím jak. Když budu předpokládat, že v USB je stejný jako v
PCMCIA, byl by to prism54, s drobnou poznámkou:

Manufacturers started buying the SoftMAC chipsets, which are not yet
supported and may never be, as drop-in-replacements for the FullMAC
chipsets without changing PCI IDs and apparantly sometimes not changing
even the FCC ID. That said, you are better off first testing a card
before buying it. If you can't test a card and want linux support, I can
recommend you just not buy a prism 802.11g based chipset for now.

Takže opět nic nevím. Ale zkusil jsem jaderný ovladač (z 2.6.8.) pro
prism54. A ještě USB síťové drivery catc a kaweth. A nic z toho mi
nepomohlo.

> nem.... podivejte se v nejhorsim na stranky ndiswrapperu
>
>  http://ndiswrapper.sourceforge.net/

To bude zřejmě další krok. Ale raději bych se bez windowsích ovladačů
obešel.

> .... jsem to vzal mozna trosku drsne ... neberte si to sim osobne ...
> sem se asi spatne vyspal -)))))

To nic, já až se budu chtít odreagovat, tak půjdu přiškrtit našeho
Windows-only správce sítě ;-)

--
Pavel Kraus
CAA CR