USB zvukovka Maya EX5

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Duben 4 12:09:52 CEST 2005

Dne so 2. dubna 2005 14:34 Zdik Kudrle napsal(a):

> Ja velmi dobre vim, co je to jitter, viz muj minuly prispevek.

Zjevně ne. Jinak byste to nepoužíval v naprosto nesmyslném kontextu.

> No, ostatne
> "jitter is an abrupt and unwanted variation of one or more signal
> characteristics" se dost dobre hodi i na buffer underflow :-)

Ano jistě a ministryně zdravotnictví je vlastně víla zubnička.

> Opravdu je mi trapne Vam oponovat, ale venuji se teto problematice par let
> a opravdu moje zkusenosti mluvi jasne - pod Widlemi to 'necuka', pod
> Linuxem ano.

Podívejte, mě až tak dalece nezajímá, jestli zrovna Vám to na počítači pod
linuxem cvaká a pod windows náhodou ne. Mě třeba pod linuxem USB karta
necvaká ani když přehrávám ve 24/96kHz a taky z toho nedělám žádné paušální
závěry.

Ale doporučuju si projít nějaká fóra, kde se sdružují lidi, co pracují s
hudbou (tj. windows + sem tam apple) , zadejte si do vyhledávání klíčové
slovou "USB" a hned uvidíte. Přívlastky jako "dropouty", "nestabilita", "
vysoké zatížení CPU", "vysoká latence", "problémy" tam budou figurovat na
čelních místech.

> Jezsimarija. Je mi uplne jedno, jestli je chyba v big kernel lock nebo v
> USB driveru. Proste to _nejede_ a to je to, co mne zajima. A to je
> nepripravenost. Ostatne uz tady nekdo postoval, ze je s nejvetsi
> pravdepodobnosti bug v UHCI driveru.

Aha, takže bug v nějakém konkrétním driveru = nepřipravenost platformy ?
Gratuluji, opravdu dech beroucí logika.

Ctirad