USB zvukovka Maya EX5

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Sobota Duben 2 14:34:54 CEST 2005

> Ano, ale to přece není jitter. To je prostě podtečení bufferu.
> Co je jitter máte definováno třeba tady:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Jitter
Ja velmi dobre vim, co je to jitter, viz muj minuly prispevek. No, ostatne
"jitter is an abrupt and unwanted variation of one or more signal
characteristics" se dost dobre hodi i na buffer underflow :-)

> Ale kdepak. Na widlích jsou problémy s výpadky u USB karet taky, ostatně
> jako  všude.
Opravdu je mi trapne Vam oponovat, ale venuji se teto problematice par let
a opravdu moje zkusenosti mluvi jasne - pod Widlemi to 'necuka', pod
Linuxem ano. Vec, ktera k tomuto prispiva je i dost pofiderni SW vybaveni
(tzn. nedavam 100% chyby na kernel) - JackD bezne pri podteceni vytuhne,
DJing SWs jsou take splacany dost silenym zpusobem, no proste je to bida.

> Tak je chyba v hardware nebo v USB ovladači nebo ve sdíleném IRQ nebo
> tak  někde, ale rozhodně to není Linuxem a jeho "nepřipraveností".
Jezsimarija. Je mi uplne jedno, jestli je chyba v big kernel lock nebo v
USB driveru. Proste to _nejede_ a to je to, co mne zajima. A to je
nepripravenost. Ostatne uz tady nekdo postoval, ze je s nejvetsi
pravdepodobnosti bug v UHCI driveru.

> zvukovku tlačím ve  stejnou chvíli dovnitř třeba 10 stop s rozlišením
> 24bit/96kHz, ven to samé, k  tomu mám zatížený CPU několika DSP
> pluginama a při tom všem prostě nikde za  celou session nesmí dojít k
> žádnému podtečení bufferu, ve kterém je ovšem  pouhých několik vzorků,
> co vystačí na pouhé jednotky ms !
No vidite, mne jde jenom o 'nejake' prehravani MP3 a vim, ze to proste
nejede jak ma.

S pozdravem

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----