Jaky backend pro LDAP?

Pondělí Duben 4 15:43:11 CEST 2005

 4. apríla 2005 o 13:32, Jan Marek píše:

> prosim, ma nekdo zkusenosti s backendy pro LDAP? Ja jsem pouzil
> BDB a uz dvakrat se mi rozbourala databaze, tak bych se toho
> chtel potreti vyvarovat... Co byste mi doporucili? V LDAP-u mam
> cca 15k zaznamu

to by sa asi zišlo povedať čo konkrétne sa prihodilo. rozbúrať databázu
nie je zas až tak ľahké predsa..

v každom prípade, bdb je pre openldap asi to najlepšie, takže akákoľvek
zmena backendu by bola zhoršením.
celkom dobrým nápadom je nastaviť checkpointy pre transakcie, ako aj
nastavie samotného transakčného systému, občas spustiť db_recover a za
bežných prevádzkových podmienok nevidím dôvod na rozbúranie databázy.

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal blog                           -> http://blog.phuture.sk