Jaky backend pro LDAP?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Duben 6 11:35:47 CEST 2005

Dd,

On Mon, Apr 04, 2005 at 03:43:11PM +0200, Tibor Pittich wrote:

> to by sa asi zišlo povedať čo konkrétne sa prihodilo. rozbúrať databázu
> nie je zas až tak ľahké predsa..

No, popravde receno nevim, co se prihodilo. Kdyz jsem prisel
k masine, tak mi slapd v cca 14-ti threadech generoval zatez 12,
takze jsem ho restartoval. Kdyz si ted chci nechat vydumpovat
databazi, tak mi to skonci na jednom zaznamu a dale se nehnu...

> v každom prípade, bdb je pre openldap asi to najlepšie, takže akákoľvek
> zmena backendu by bola zhoršením.
> celkom dobrým nápadom je nastaviť checkpointy pre transakcie, ako aj
> nastavie samotného transakčného systému, občas spustiť db_recover a za
> bežných prevádzkových podmienok nevidím dôvod na rozbúranie databázy.

Mohl byste poslat relevantni casti slapd.conf? Ten db_recover se
pokusim spustit, diky za radu.

> --
> professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
> personal blog                           -> http://blog.phuture.sk