VMware a Linux

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pondělí Duben 4 16:01:27 CEST 2005

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Bohate. To se pak i s XP ve vmware budete moci prepinat mezi VMware a
> ostatnimi aplikacemi v Xkach. Mimochodem, pokud pouzivate KDE a ne GNOME,
> oboji v defaultni konfiguraci ve FC3, tak to bude jeste lepsi.

> Nevim, jak je to s moznosti upgrade, nicmene 5.0.0-beta, kterou ted
> pouzivam, je vyrazne lepsi na 2.6 nez 4.5.x (i s pripadnym patchem). Takze
> pokud jste jeste nekoupil, tak si zjistete moznosti pouzit vyssi verzi
> VMware.
>
> Z.K.

	Tak jsem zkusil tu petkovou stanici (trial, RC3) a vypada TO, ze je TO
presne TO, co jsem chtel. Mam jen jeden problem. UTF-8 je v te fedore
nejak vic zarostle, takze i kdyz mam indiana nakonfigurovaneho jako ze
iso8859-2, tak soubory se z diku nacitaji nejspis jako UTF8. Takze pak z
tech woken ulozim soubor pres tu interni sambu s kodovanim ISO, indian
TO nejak precte a vysledek je tatalni bastard. Kdyz ulozim soubor ve
Win1250, tak dostanu v podstate stejny pasqil. Jeste TO musim trosku
prozkoumat :-).
	Nevite jak presvedcit vsechny zucastnene (FileSystem, Apache, VMware),
aby respektovali moje prani t.j. praci v ISO-8859-2? Z woken umim
soubory ukladat v ISO-8859-2, ale po ceste mi nekdo udela nejakou
konverzi a vznika bastard. Jdu hledat vinika. Ja to byt nemuzu :-).

	Ales