VMware a Linux

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Duben 4 17:39:43 CEST 2005

On Mon, 4 Apr 2005, Chlopcik Ales wrote:

> 	Tak jsem zkusil tu petkovou stanici (trial, RC3) a vypada TO, ze je TO
> presne TO, co jsem chtel. Mam jen jeden problem. UTF-8 je v te fedore
> nejak vic zarostle, takze i kdyz mam indiana nakonfigurovaneho jako ze
> iso8859-2, tak soubory se z diku nacitaji nejspis jako UTF8. Takze pak z
> tech woken ulozim soubor pres tu interni sambu s kodovanim ISO, indian
> TO nejak precte a vysledek je tatalni bastard. Kdyz ulozim soubor ve
> Win1250, tak dostanu v podstate stejny pasqil. Jeste TO musim trosku
> prozkoumat :-).

> [...]

No, pak si rozjedte sambu a adresar zacnete sdilet normalne do vmwari site
a z windozu ve vmware si jej sitove pripojte. Pak budete iso obsah ukladat
jako iso obsah a dokonce by mely spravne fungovat i hacky a carky v
nazvech souboru. Teda me to tak aspon funguje :-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...