Samba 3.0, lokální WINS a trusty

Martin Calko calko.martin na cpost.cz
Úterý Duben 5 13:31:21 CEST 2005

Vladimír Bušek napsal(a):
> Hraju si tu se sambou a není my jasná jedna věc. Mám-li Sambu jako PDC
> pro doménu, chci mít (musím mít) nastaveno "wins support = yes". Chci-li
> ale mít trusty s jinými doménami (jiné segmenty sítě), musím mít
> nastaveno "wins server = <WINS servery dalších domén>". Toto nastavení
> ale koliduje s nastavením "wins support = yes".
>
> Když nenastavím wins servery vzdálených domén, nefungují trusty - samba
> neví, kde má hledat DC pro domény.
>
> Jak to vyřešit? Druhý WINS server? To je dost nevhodné (dva kusy
> železa). Nebo jenom chybně chápu nastavení Samby a nastavení WINSů se v
> [...]

Jednak by slo udaje o DC ostatnich domen zadat sambe "natvrdo" do
/etc/lmhosts ale slo by to podle mne udelat i elegantneji. WINS neni
prilis distribuovana sluzba a to, ze lze mit WINS serveru vic nez jeden
jeste neznamena, ze to je zadouci. Neslo by to nastavit na vsech
stanicich a serverech tak, ze by pouzivaly jediny WINS server (ten na
sambe o ktere pisete)? To by IMHO Vasi situaci resilo beze zbytku.

					Martin Calko