sifrovany loop-fs s moznostou on-the-fly resize image suboru

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Úterý Duben 5 14:27:01 CEST 2005

DD.

Dostal som sa do situacie, kedy by som (podla moznosti) v user-space mal
rozchodit sifrovany loop. Dost nutnou podmienkou ale je, ze dany subor, v
ktorom bude cely sifrovany fs ulozeny, nesmie mat staticku velkost a mal by
sa dynamicky zvacsovat (a pripadne podla moznosti aj zmensovat, minimalne
umountom a volanim nejakej utility, ked uz nie on-the-fly). Zvacsovanie
nemusi byt po bajtoch, kludne moze aj skokovo po niekolko 100MB blokoch.

Co som postudoval konferu+google, najlepsie asi vychadza loop-aes, ale nejak
som prehliadol moznost prave toho resize hostitelskeho suboru.

Nakopne ma niekto spravnym smerom?

Dik

--

S pozravom,