Rpm: komu patri symlink ?

Katar?na Mach?lkov? K.Machalkova na pod.cvut.cz
Úterý Duben 5 18:37:32 CEST 2005

Dobry den

predem upozornuji, ze rpm-koidnim distribucim skoro vubec nerozumim,
nicmene vyvstala nutnost napsat skript, ktery bude fungovat na RHEL.

O co jde:
Hlavne u startovacich skriptu se krome samotneho souboru se skriptem v
"/etc/init.d/nazev_sluzby" vytvari symbolicke linky v ruznych
runlevelech tj. soubory "/etc/rcX.d/SXYnazev_sluzby", ktere odkazuji
na vyse zminene skripty v init.d.

"rpm -ql nazev_balicku" mi samozrejme vypise jen
/etc/init.d/nazev_sluzby
A kdyz dam
"rpm -qf /etc/rcX.d/SXYnazev_sluzby", tak mi to rve "file
SXYnazev_sluzby is not owned by any package"

Mno, a ja potrebuju nejak zjistit, jake symlinky mi vytvoril ten-ktery
balik po instalaci. Jde to vubec nejak ?
Diq

Bubli