Rpm: komu patri symlink ?

Úterý Duben 5 18:48:27 CEST 2005

On 5 Apr 2005, Katar?na Mach?lkov? wrote:

> A kdyz dam
> "rpm -qf /etc/rcX.d/SXYnazev_sluzby", tak mi to rve "file
> SXYnazev_sluzby is not owned by any package"

A to je taky spravne. Ten symlink neni obsazen v baliku (tedy pomineme-li
prehistoricke verze RH), ale vyrobil ho program chkconfig.

> Mno, a ja potrebuju nejak zjistit, jake symlinky mi vytvoril ten-ktery
> balik po instalaci. Jde to vubec nejak ?

rpm -q --scripts balik a premyslet (pokrocilejsi adepti muzou zkusit
nejaky mechanismus, ktery skript spusti v nejakem sandboxu a zaznamena,
jake operace provedl, zejmena jake vyrabel symlinky)