postfix with mysql.

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Úterý Duben 5 21:43:11 CEST 2005

On Tue, 5 Apr 2005, Damir Špoljarič wrote:

> Zdravim. Nastavoval jsem postfixe presne podle tohoto navodu
> (http://high5.net/howto/), akorad mam tedy postfixe, mysql-server, courier a
> sasl2 z baliku (debian sarge, kernel 2.6.8-2) a stalo se mi to, ze postfix
> jako proces sam o sobe bezi, ale maily neodesila a do syslogu pise toto:
> Apr  5 21:26:41 balrog postfix/trivial-rewrite[27600]: warning: connect to
> mysql server localhost: Can't connect to local MySQL server through socket
> '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)

Bezi vam mysql jako takova? Jestli ano, pak se podivejte do /etc/my.cnf
jakou tam mate cestu k soketu, tedy volbu
socket = ...
a stejna cestu musi byt i pro postfix.

Druha moznost je, ze vam nejde mysql spustit jako takova, pak je treba se
podivat do logu, proc tomu tak je.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha