sifrovany loop-fs s moznostou on-the-fly resize image suboru

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Duben 6 09:29:41 CEST 2005

Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz> wrote:

> ext[23] v 2.6.x ma online zvetsovani (bez preruseni cinnosti) a offline
> zmensovani. Pro RHEL4 (a klony) si budete muset ale pro zmenseni

ale vedia robit aj s loop suborom? teda ak sa minie miesto, loop subor
automaticky zvacsia a resiznu(fuj) filesystem?

Ak aj ano, mam pocit ze so sifrovanym loop moze byt problem (lebo tam
zvacsovat treba iny subor nez je namountovany device)

> stahnout nejnovejsi balicek (asi bude v U1, az vyjde).

> Nastroje (pro ext[23]) jsou primerene inteligentni, takze pocitat nemusite.

a zabezpecia fyzicke zmensenie loop suboru?

ak nie, plati pre ne to iste co pre mnou popisany pripad s reiserfs

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |