OT: mizejici konektivita mezi body UPC chello

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Duben 6 10:37:12 CEST 2005

Stepan Cirkl <cirkl na ccu.cz> wrote:

> DD,
>
> ja sestkal na UPC s jinym chovanim. Jeden klient je pripojen pres
> UPC
> ve firme, pevna IP adresa. Jeji majitel bydli kousek od prace a je
> rovnez pripojen pres UPC. IP dostava pres DHCP nahodne. Pokud
> dostane
> IP ze stejneho rozsahu (mam pocit ze ze stejneho Ccka), z jakeho je
> praci pevna IP na FW, tak nemuze s FW v praci komunikovat. Pokud
> dostane IP z jineho rozsahu, komunikace funguje. Co jsem zkousel
> nmap
> [...]

modemy, zrejme nejsou schopny poslat packet jinam nez na default
gateway UPC - pak by pomohla modifikace routovaci tabulky na obou
systemech tak, aby vzajemna komunikace sla vzdy prez router UPC.

Pokud je IP dynamicka tak to bude trosku orisek - ale dalo by se
vyresit nejakou aplikaci, ktera by poslala packet na firemni server a
ten by na nej reagoval tak, ze nastavi route na prislusne ipcko

Zdravi
Dalibor Toman