OT: mizejici konektivita mezi body UPC chello

OldFrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Duben 7 00:43:08 CEST 2005

Dalibor Toman wrote:

> modemy, zrejme nejsou schopny poslat packet jinam nez na default gateway
> UPC - pak by pomohla modifikace routovaci tabulky na obou systemech tak,
> aby vzajemna komunikace sla vzdy prez router UPC.
>
> Pokud je IP dynamicka tak to bude trosku orisek - ale dalo by se vyresit
> nejakou aplikaci, ktera by poslala packet na firemni server a ten by na
> nej reagoval tak, ze nastavi route na prislusne ipcko
>
> Zdravi
> Dalibor Toman

Dekuji vam, panove, zaprve za zajimavou zkusenost, ktera potvrzuje
ze muze byt zakopany pes nekde u UPC aniz by o tom vedeli nebo to byli
schopni domyslet do dusledku a za druhe za samotny popis vami pozorovane
zavady. Intiutivne citim ze se jiz pohybujeme hodne blizko podstaty :)

Zkusim si pohrat s routovacimi tabulkami...

Dobrou noc preje
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'