Jaky backend pro LDAP?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Duben 6 12:09:06 CEST 2005

Dd,

On Wed, Apr 06, 2005 at 11:35:47AM +0200, Jan Marek wrote:
> Dd,

> Mohl byste poslat relevantni casti slapd.conf? Ten db_recover se
> pokusim spustit, diky za radu.

Tak se zda, ze db_recover databazi opravdu opravil. Jeste jednou
dekuji. Ted uz mi slapcat da (zda se) vsechny zaznamy
a nezasekava se.

Dival jsem se do man stranek na parametry pro dbd. Presto bych
uvital, kdybys sem postnul svoje nastaveni, abych se mel od ceho
odpichnout.

> Zdravi
> Honza Marek

Jeste jednou diky za upozorneni na db_recover.

Zdravi
Honza Marek