Mount USB disku se zaznamem LABEL=... ve ftsab

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Středa Duben 6 18:40:01 CEST 2005

To by mohlo jít. Buď dát data přímo do ext2(3) nebo jinak:
Vytvořit tam malý ext2 oddíl. Pak udělat skript, který pomocí LABEL
přimountuje ext2, tím se disk probudí, skript namountuje FAT oddíl a pak
ten ext2 odpojí. To by mohlo být řešení v případě, že potřebujete data
nutně na FAT. Ale nic takového jsem nikdy nezkoušel. Samotného mě to zajímá
- kdyžtak napište, jestli to tak jde.

Jakub Kocourek