Mount USB disku se zaznamem LABEL=... ve ftsab

David 'ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 08:23:33 CEST 2005

Flashdisky a pertitions jsou kapitola sama pro sebe...
Nasi zakaznici pouzivaji flashdisky pro update svych systemu, prave pres
flashdisky, jenze nektery uz od vyrobce partition maji (pripojuje se
(dev/sda1) a nektere nemaji (pripojuje se /dev/sda)... Linux Partitiony
nemeni, takze pro osobni pouziti by se popisovana methoda dala
pouzit.... Weeebuch co by s tim provedly Woknousy

DiK