Kernel include

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Středa Duben 6 20:22:49 CEST 2005

Bohužel aktualizace VmWare nepomáhá. A navíc se to projevuje u spousty
programů, které kompilují moduly jádra. Nechápu, kde chyba vznikla - mám
samozřejmě na disku zdrojáky jádra, které provozuji a to samé platí o
include. system.map a config mám zkopírované v adresáři /boot
Je to záhada :(

Stejně díky

Jakub Kocourek