Kernel include

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Duben 6 21:24:08 CEST 2005

Jakub Kocourek wrote:

> Bohužel aktualizace VmWare nepomáhá. A navíc se to projevuje u spousty
> programů, které kompilují moduly jádra. Nechápu, kde chyba vznikla - mám
> samozřejmě na disku zdrojáky jádra, které provozuji a to samé platí o
> include. system.map a config mám zkopírované v adresáři /boot
> Je to záhada :(

Ukazuje /usr/src/linux na prave bezici jadro? Aneb je /usr/src/linux symlink
na /usr/src/linux-2.6.11.2 ? Pokud ne, tak proliknovat, obcas je to
potreba.
vmware-config.pl se (alespon u me) pta na umisteni headeru. A nabizi
{spravne) /lib/modules/2.6.10/build/include. Co nabizi u Vas?
Kam ukazuje Vas /lib/modules/2.6.11.2/build/include?

Ale ted jsem se poptaval u pritele Googla a zda se, ze to je nova zmena
v kernelu, takze bude nejspis nutne par dni pockat, nez bude vydan novy
vmware-any-any

U ostatnich modulu bych se podival, zda jim lze vnutit cestu na aktualni
includy (popr. mozna pomuze ten /usr/src/linux symlink)

Petr Balas

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)